GY.I.K

Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések

  • Mi garantálja, hogy megkapom a termékeket?

Cégünk, a Brothers' Future Kft. csomagküldő kereskedelmi nyilvántartási számmal rendelkezik (7132/2021/B) és a hatályos online kereskedelemre vonatkozó jogszabályok szerint jár el minden esetben. (garancia, visszavásárlás, hibás termék, szállítási probléma, egyéb) Amennyiben a mégsem kapja meg a terméket futárszolgálati hiba miatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a hello@vitaminpro.hu e-mail címen és 1 munkanapon belül segíteni fogunk Önnek.

  • Mennyi idő a szállítás?

A szállítási idő a raktáron lévő termékeinkre garantáltan 1-2 munkanap, a többi termékünkre 4-5 munkanap.

  • Kell fizetnem a szállításért?

A házhozszállítás díja minden magyarországi címre egységesen:
⚬ 6.000 Ft-os rendelés alatt 1.490 Ft
⚬ 6.000 Ft és 11.999 Ft között 990 Ft
⚬ 12.000 Ft felett ingyenes

  • Tudok a futárnál készpénzzel vagy kártyával fizetni?

Igen, minden esetben van erre lehetőség. Amennyiben a futár POS terminálja nem működik és kártyával szeretné fizetni a csomagot, úgy kérjen másnapra újbóli kiszállítást és jelezze a futárnak, hogy csak bankkártyával tud fizetni.

  • Honnan tudom, hogy mikor jön a futár?

Amikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, küldünk Önnek értesítőt. Onnan számítva átlagosan 1-2 munkanapon belül fog érkezni a csomag. Minden esetben küld a futárszolgálat is értesítést a várható pontos érkezésről a rendeléskor megadott elérhetőségeken. (e-mail cím, telefonszám) Továbbá csomagját nyomon is követkehi az értesítőben található linken.

  • Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?

A futárszolgálat másodszorra is meg fogja kísérelni a kiszállítást és erről fog értesítést is küldeni Önnek a rendeléskor megadott elérhetőségeken. (e-mail cím, telefonszám)

  • Napközben dolgozom, kérhetem a munkahelyemre a szállítást?

Igen és amennyiben előre kifizeti a csomag díját, akkor bármelyik kollégája könnyedén át tudja venni.

  • Meggondoltam magam, de már kifizettem a csomag árát. Vissza tudom kapni a pénzem?

Igen, természetesen. Amennyiben még nem kapta meg a terméket elég, ha jelzi nekünk a hello@vitaminpro.hu e-mail címen. Ebben az esetben töröljük a rendelést és visszautaljuk a pénzt. Amennyiben már átvette a csomagot, de még nem bontotta ki a termékeket, úgy a hatályos jogszabályoknak megfelelően 14 napon belül elállhat indoklás nélkül a vásárlástól, ha visszaküldi a csomagot. Ennek részleteiről a ÁSZF-ben talál leírást vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.

Termékekkel és vásárlással kapcsolatos kérdések

  • Nem találok egy terméket, mit tegyek?

A "Keresés" menüpontban vagy a nagyító ikonra kattintva tud a termékeink közül válogatni. A "Keresés" menüpontot megtalálja az oldal tetején (mobilnézetben fent, jobb oldalon) és az oldal legalján is. A nagyító ikon pedig az oldal tetején. Amennyiben mégsem találja, keressen minket bizalommal elérhetőségeinken.

  • Hol tudom megnézni, hogy melyik termék mire jó?

A termékre kattintva minden esetben előjön a termék pontos gyári leírása, amely tartalmazza a termékben található összetevőket és termék pontos hatásait.

  • Milyen gyakran kell az egyes termékeket fogyasztani?

A termékre kattintva minden esetben előjön a termék pontos gyári leírása, amely tartalmazza a termék javasolt adagolását. (napi ajánlott mennyiség)

  • Hol látom, hogy mi van a kosaramban?

Jobb oldalon felül  egy kosár ikon jelenik meg, amennyiben már van termék a kosarában. Arra kattintva előjön a kosarában lévő termékek listája.

  • Hogyan kell egy terméket kiszedni a kosaramból?

Jobb oldalon felül  egy kosár ikon jelenik meg, amennyiben már van termék a kosarában. Arra kattintva előjön a kosarában lévő termékek listája. A termékek alatt/mellett levő „Eltávolítás” linkre kattintva törölheti az adott terméket. 

  • Van lehetőség segítséget kérni a vásárlásban?

Természetesen igen. Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, segíteni fogunk. (+36203437413, hello@vitaminpro.hu)