GY.I.K
Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítással és fizetéssel kapcsolatos kérdések
- Mi garantálja, hogy megkapom a termékeket?
Cégünk, a Brothers' Future Kft. csomagküldő kereskedelmi nyilvántartási számmal rendelkezik (7132/2021/B) és a hatályos online kereskedelemre vonatkozó jogszabályok szerint jár el minden esetben. (garancia, visszavásárlás, hibás termék, szállítási probléma, egyéb) Amennyiben a mégsem kapja meg a terméket futárszolgálati hiba miatt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a hello@vitaminpro.hu e-mail címen és 1 munkanapon belül segíteni fogunk Önnek.
- Mennyi idő a szállítás?
A szállítási idő a raktáron lévő termékeinkre garantáltan 1-2 munkanap, a többi termékünkre 4-5 munkanap.
- Kell fizetnem a szállításért?
A házhozszállítás díja minden magyarországi címre egységesen:
⚬ 6.000 Ft-os rendelés alatt 1.490 Ft
⚬ 6.000 Ft és 11.999 Ft között 990 Ft
⚬ 12.000 Ft felett ingyenes
- Tudok a futárnál készpénzzel vagy kártyával fizetni?
Igen, minden esetben van erre lehetőség. Amennyiben a futár POS terminálja nem működik és kártyával szeretné fizetni a csomagot, úgy kérjen másnapra újbóli kiszállítást és jelezze a futárnak, hogy csak bankkártyával tud fizetni.
- Honnan tudom, hogy mikor jön a futár?
Amikor átadjuk a futárszolgálatnak a csomagot, küldünk Önnek értesítőt. Onnan számítva átlagosan 1-2 munkanapon belül fog érkezni a csomag. Minden esetben küld a futárszolgálat is értesítést a várható pontos érkezésről a rendeléskor megadott elérhetőségeken. (e-mail cím, telefonszám) Továbbá csomagját nyomon is követkehi az értesítőben található linken.
- Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A futárszolgálat másodszorra is meg fogja kísérelni a kiszállítást és erről fog értesítést is küldeni Önnek a rendeléskor megadott elérhetőségeken. (e-mail cím, telefonszám)
- Napközben dolgozom, kérhetem a munkahelyemre a szállítást?
Igen és amennyiben előre kifizeti a csomag díját, akkor bármelyik kollégája könnyedén át tudja venni.
- Meggondoltam magam, de már kifizettem a csomag árát. Vissza tudom kapni a pénzem?
Igen, természetesen. Amennyiben még nem kapta meg a terméket elég, ha jelzi nekünk a hello@vitaminpro.hu e-mail címen. Ebben az esetben töröljük a rendelést és visszautaljuk a pénzt. Amennyiben már átvette a csomagot, de még nem bontotta ki a termékeket, úgy a hatályos jogszabályoknak megfelelően 14 napon belül elállhat indoklás nélkül a vásárlástól, ha visszaküldi a csomagot. Ennek részleteiről a ÁSZF-ben talál leírást vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.
Termékekkel és vásárlással kapcsolatos kérdések
- Nem találok egy terméket, mit tegyek?
A "Keresés" menüpontban vagy a nagyító ikonra kattintva tud a termékeink közül válogatni. A "Keresés" menüpontot megtalálja az oldal tetején (mobilnézetben fent, jobb oldalon) és az oldal legalján is. A nagyító ikon pedig az oldal tetején. Amennyiben mégsem találja, keressen minket bizalommal elérhetőségeinken.
- Hol tudom megnézni, hogy melyik termék mire jó?
A termékre kattintva minden esetben előjön a termék pontos gyári leírása, amely tartalmazza a termékben található összetevőket és termék pontos hatásait.
- Milyen gyakran kell az egyes termékeket fogyasztani?
A termékre kattintva minden esetben előjön a termék pontos gyári leírása, amely tartalmazza a termék javasolt adagolását. (napi ajánlott mennyiség)
- Hol látom, hogy mi van a kosaramban?
Jobb oldalon felül egy kosár ikon jelenik meg, amennyiben már van termék a kosarában. Arra kattintva előjön a kosarában lévő termékek listája.
- Hogyan kell egy terméket kiszedni a kosaramból?
Jobb oldalon felül egy kosár ikon jelenik meg, amennyiben már van termék a kosarában. Arra kattintva előjön a kosarában lévő termékek listája. A termékek alatt/mellett levő „Eltávolítás” linkre kattintva törölheti az adott terméket.
- Van lehetőség segítséget kérni a vásárlásban?
Természetesen igen. Amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, segíteni fogunk. (+36203437413, hello@vitaminpro.hu)